søndag den 16. februar 2014

Et strejf af forår

Hvor er det dejligt at vi har haft nogle dejlige solskins dage her på det sidste. Det gør altså bare et eller andet ved humøret :-)

I og med at vejret er blevet bedre, er jeg også blevet bedre til at komme ud og gå med barnevognen. Og nu er storebror jo startet i børnehave, så vi kan passende gå op til børnehaven og hjem igen. Storebror cykler dog oftest på hans løbecykel - den er han bare glad for :-)

Så de dage hvor overskuddet er i top og vasketøjet ikke overfalder mig, nyder jeg en god gåtur somd et ses på billedet :-)


Et billede jeg tog forleden, solen skinnede og lige pludselig blev det bare mørkt. Jeg frygtede at vi ikke nåede hjem fra børnehaven i tørvejr - men vi var heldige. Endda så heldige at vejret blev så godt at vi kunne lege og gynge i haven da vi kom hjem. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar