mandag den 8. april 2013

Motion

Jeg er ikke den vildt aktive type :-/ Inden jeg blev gravid med sønnen spillede jeg golf - men det tager for meget tid når man har en lille der hjemme. Så det står på stand-by, men jeg trænger til motion - både for vægtens skyld, men også for velværens skyld :-)

Så jeg er begyndt at løbe :-) Indtil videre bliver det til ca. 3 km og jeg er ret stolt af mig selv. Ikke kun fordi der er fremgang i tiden og kondien, men også fordi jeg får taget mig sammen til at komme ud.

Jeg bruger Endomondo for at holde styr på mine tider osv. det er altså fedt at man kan sammenligne sine tider, ruter også :-)

Indtil videre løber jeg bare i et gammelt sæt joggintøj jeg har fra krigens tid ;-) Så tror jeg vil ønske mig noget ordentlig løbetøj i fødselsdagsgave :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar