onsdag den 13. marts 2013

Update på samtalen på fertelitets klinikken

Det er ved at være lang tid siden, at jeg var til samtale på klinikken - så må hellere komme med en update.

Samtalen gik fint og vi starter op med insemination til april eller maj - jeg glæder mig meget!

Jeg glæder mig til at en del af ansvaret ligger i andres hænder, det lyder nok underligt :-/ men jeg er træt af selv at kæmpe denne kamp.

I forbindelse med undersøgelserne inden insemination, fik jeg foretaget en HSU altså Hystero Salpingo Ultrasonografi – også kaldet vandscanning.

Desværre gik undersøgelsen ikke som forventet, men som vi havde frygtet :-(

Jeg er jo opereret for en GUL/hjørne graviditet - og det viser sig nu at der ikke er passage fra livmoderen til æggelederen :-( Det slog mig fuldstændig ud.

Jeg ved godt at man sagtens kan blive gravid med én fungerende æggeleder, men det må jo være at foretrække at have to fungerende!

Min læge på klinikken er positiv, og er sikker på det nok skal lykkes - så vi prøver at være positive :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar