søndag den 4. november 2012

Julegaveønsker 2012

Hvad skal jeg ønske mig?

Det er et tilbagevendende problem hvert år - men jeg er da kommet et skridt nærmere, hvad jeg vil kalde en ønskeseddel :-)

Jeg har længe været vild med disse sko - og så ELSKER jeg bare rød ;-)




Nu hvor jeg skal i praktik, ønsker jeg mig et ur jeg kan have på min uniform - og er faldet for denne :-) Og så kan man få coveret i et hav af forskellige farver <3

Disse sandaler vil mine fødder elske, at tilbringe mange timer i på jobbet :-)



2 kommentarer:

  1. Anonym13.42

    ååååh, de der sandaler!!! Ser fuldkommen behagelige ud! Ikke kun på job, men også i hver dagen om sommeren :D

    SvarSlet
  2. Og Nino - de er bare gudeskønne :-) de står så fint ude i vores gang og venter på at blive taget i brug :-)

    SvarSlet